2014. szeptember 21., vasárnap

#Number 4


Sziasztok. Ez a rész....lehet,hogy egy kicsit szomorkás lesz...de nekem ilyen a kedvem már egy hónapja..de azért remélem nem haragszotok érte. És sajnálom,hogy az utóbbi időben kicsit eltűntem. Ne haragudjatok rám pls. Szóval..jó olvasást cuties.♥
P.x


Éreztétek már úgy,hogy összevesztetek azokkal az emberekkel akiket a legjobban szeretsz és semmi sem fog rendbe jönni? Amikor olyan dolog miatt vesztetek össze ami véletlen volt és nem tehet róla egyikőtök sem? Hogy legszívesebben kirohannátok a világból,mert annyira rossz és nem bírod elviselni. Legszívesebben új életet kezdenék. Egyedül. Elfelejteni mind azt ami eddig történt velem. És..mindent úgy csinálni ahogy én akarok.
Miután tegnap az utcán táncóráról hazafele menet megtámadott 2 fekete ruhás,maszkos ember a kórház ágyán ébredtem. Minden fehér volt és a gyógyszerek szaga (nagyon büdös) megcsapott. Az infúzió a kezemre volt kötve. A fejem és a derekam is be volt kötve. Nem emlékszem semmire. Minden homályos. Csak annyira emlékszem,hogy megszólítottak,hátrafordultam és a derekamba döftek egy kést. A fejemet meg biztos bevertem, vagy nem tudom.
Ekkor egy nővér lépett be a kórterembe.
-Ó,csak felébredt. Ennek örülök.-mosolygott.
-Mi történt velem?-kérdeztem.
-Ó, hát..megtámadták. A derekába belenyomtak egy kést..aztán hátraesett pont egy kőre és nagyon súlyosan beverte a fejét.-magyarázott.
-Ööö..rendben.
-De már stabilizálták az állapotát. Mondjuk..ha a mentők nem érnek oda olyan gyorsan akkor elvérzik és a helyszínen meghal.
-Öhm..értem.-ráncoltam a szemöldököm.
-A barátnője...valami Kiara...már volt bent nagyon sokszor.
-Áh értem. Az jó.-mosolyodtam el nagyon halványan majd lehajtottam a fejem.
-És volt bent egy göndör hajú zöld szemű fiú is.-erre bizony felkaptam a fejem. Tudtam kire gondol. Harry bejött hozzám a kórházba. De miért? Mi érdekes van egy bekötött fejű,infúziós,unalmas lányban? Mi?
-És mondott valamit?
-Hát..pont amikor tessékeltem volna ki kisírt szemekkel megpuszilta a homlokát. Talán hozzátartozója volt?
-Öööö..persze. Igen. Ő a....nagybátyám.-hazudtam.
-Értem. Akkor én megyek is.-fordult meg.
-Várjon!!-mondtam,mire visszafordult.-Meddig kell még bent maradnom a kórházban?
-Óó, még másfél hónapig.-legyintett majd kiment.
Másfél hónap?! Az nem lehet. Mennyi bepótolni valóm lesz?! Majd megkérem Kiara-t,hogy majd hozza a házit.
Ekkor viszont Zayn lépett be.
-Zayn?!-vágtam értetlen fejet.
-Neked is szia.-mosolygott.
-Öhm,szia. De mit keresel itt? Nem suliba kéne lenned?-kérdeztem,mire vállat vont.
-Nagyon csúnyán összevesztem Harryvel.
-Mert?
-Miattad.
-Mi van?-esett le az állam.-Miért?
-Megmondtam neki,hogy akadjon le rólad és ne járkáljon hozzád ide a kórházba.
-Miiiii?!-háborodtam fel.-Mond..miért mondtad ezt neki?
-Mert nem akarom,hogy hagyjon békén?! Egyértelmű.
-De...te ne intézkedj az életembe jó?! Mert rohadtul senkinek semmi köze ahhoz,hogy ki és mikor jön be hozzám a kórházba. Nem is kell,hogy begyertek. Ki kérte? Mert én biztos nem. És te is elhúzhatsz innen.-ordítoztam vele.
-Én...csak segíteni akartam.
-De ne vájkálj a dolgaim közt. Se te és se Harry ne szóljon bele az életembe és hagyjatok békén. Ember, alig ismerlek és már most kavarsz?
-Sajnálom.-mondta lehajtott fejjel.-Akkor megyek is.
-Ajánlom is.-dühöngtem.
-Csak hogy tudd...ezt neked hoztam.-mondta,mire lerakott egy vörös rózsacsokrot az éjjeliszekrényre.
-Zayn...
-Szia.-mondta majd kiment.
-A francba.-mondtam.
Hogy lehetek ekkora tapintatlan tapló? Ez jellemző rám. Mielőtt megtudnám,hogy mit akar leordítom a fejét és megbántom. Istenem. Pedig ő csak jót akart.
Alaposabban megnéztem a csokrot,amely gyönyörű volt és ez a kártya állt rajta:
Ma lenne a randink. Mivel kórházban vagy nem lesz. Remélem lesz alkalmunk majd bepótolni:) gyógyulj meg gyönyörűségem<3 Z.x 
Ez mennyire aranyos. És én mindent elcsesztem. Szokás szerint. Pedig azt hittem...nem Rose!! Ezt te cseszted el. Zayn csak jót akart. És én megbántottam ok nélkül. Olyanokat vágtam a fejéhez amiket nem kellett volna. Persze én bunkó eltaszítom magam mellől az összes élőlényt. De jó. Mindig ez van. Oviban mindenkit tépkedtem meg csipkedtem. Általánosban mindenkit pofozgattam. És most középiskolába mit fogok csinálni?! Mindenkit szétverek aztán lesittelnek? Vagy mi? Szánalmas vagyok.
Ekkor Kiara lépett be a kórtermembe talpig feketében. Csak a haja maradt barnás. De miért van feketében?
-Csá!-köszönt "udvariasan".
-Szia Kiara.-köszöntem vissza furán.
-Hoztam házit,ne.-mondta rágózva majd nekem dobta a füzeteit.
-Kiara..jól vagy?
-Na húztam csá.-mondta majd pukkasztott egyet a rágójával és elment.
Mi volt vele? 1: Miért volt feketében? 2: Miért beszélt velem ilyen alpári paraszt módra? 3: Miért pukkaszgatott a rágójával nagyon feltűnően?
Mi van ezzel a lánnyal?! Ez nem az a Kiara volt akit megismertem. Az a Kiara egy életvidám hepi lány volt. Ez meg egy komor, lehangoló Kiara. Jeszsus.
Gondoltam akkor dobok egy SmS-t Kiara-nak,de ő gyorsabb volt.
Kiara<3: Te tehetsz mindenről. Utállak. Soha többé nem akarlak látni.
Ezt nem értettem. Mit követtem el? És mi az,hogy utál? Emberek mi történt amíg engem leszúrtak?
Azért visszaírtam neki:
Kiara nem tudom miről beszélsz. Mit követtem el? Jó figyu...bármit is csináltam nagyon sajnálom.
Természetesen egyből jött a válasz amitől az ütő megállt bennem:
Kiara<3: Az apám volt. Az apám késelt meg majdnem. Tessék. Megtudtad. Az apám volt és az egyik haverja. És most miattad van börtönben. Megállj Rose. Ezért még megfizetsz.
Én: Kiara...nem én tehetek arról,hogy megkéselt az apád..és..miért engem?
Kiara<3: Mert utálnak téged a szüleim. Csak úgy mint én. Soha többet ne szólj hozzám. Gyűlöllek. 
Hiába írta volna vissza. Kiara gyűlöl. De nem én tehetek arról,hogy megkéseltek. És...nem én tehetek róla,hogy börtönbe került az apja. Hát basszus ő csinálta meg magának a bajt. Akkor vállalja a következményeket. Ilyen az élet.
De azt nem értem, hogy mit ártottam Kiara szüleinek? És ha ártottam is valamit akkor miért akartak leszúrni?
Az életem pocsék...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése