2014. szeptember 13., szombat

#Number 3

Meghoztam a 3. részt:) HAPPY BIRTHDAY NIALL HORAN<3 I LOVE YOU♥ Jó olvasást.x P.x
Reggel magamra kaptam egy szettet és persze az új cipőmet. Amiben már tudok járni!!! Ez azért nagy szó..na jó nem. Ma nagyon izgulok. Első táncpróba. Hm, talán jó lesz...talán.
Az első szünetben a büfé sorába beállva összeütköztem Luke-al. 
-Áh szia.-simította meg a karomat,amitől kissé lefagytam.
-Öhm..heló.
-Hallom ma táncórára mész.-mosolygott elképesztő szépen. 
-Bárcsak ne mennék..
-Miért?
-Az összes lány utál..végre lekattantak rólam,mire megint rám szálltak. Nem láttad a kommenteket?
-De.-húzta el piercinges száját.
-És..nem igazán akarok elmenni,de megígértem Drew-nek.
-Te figyelj!-csettintett.-Van a teremben egy hatalmas tükör. És a tükör mögött van egy kisebb terem. És a tükör abban a teremben egy üvegfal. Ahol átlátsz abba a terembe ahol a tényleges táncpróba folyik. Ugye érted?
-Igen,értem.-nevettem fel.
-Akkor oké.-nevetett ő is.-Elkísérlek majd suli után.
-Köszi. Amúgy te nem táncolsz?-kérdeztem,mire felröhögött.
-Neeeem. Én zenélek.-kacsintott.
-Egyedül?
-Nem. 3 haverommal. Még általánosban csináltunk egy bandát. 5 Second Of Summer.-mosolygott.
-Tök jó. És mit zenéltek?
-Leginkább pop-rock-ot.
-De jó. És vannak számaitok?-kérdeztem mire a kezembe nyomta az iPhonját,amin ez a szám ment:
A szám végén visszaadtam Luke-nak a telefonját és hozzászóltam:
-Ez baromi jó. A videóklipp is szuper. És...nem is tudtam,hogy ilyen jó hangod van.
-Köszi.-mosolyodott el.
-És még nem indult be a karrieretek?-érdeklődtem.
-Hát már alakul. De erről még nem szívesen beszélünk. Remélem megérted.
-Persze. És köszi,hogy megmutattad. Tényleg nagyon jók vagytok. Ja és..te vagy Luke-man?-röhögtem.
-Aha.-rázkódott a válla röhögés közben.
-Tudtam.-nevettem.-Akkor suli után megmutatod azt a termet?
-Igen.-mondta.
-Köszi.-vigyorogtam. 
-Nincs mit. Na lépek. Akkor suli után. Szia.-intett majd megfordult és elment.
Amikor sorra kerültem a büfében akkor vettem egy narancslevet és kimentem az udvarra. Az udvaron az érett diákok ücsörögve beszélgettek a tanórákról...aha majdnem. A diákok futkározva locsolták egymást vízipisztollyal (?). A lányok pedig sikongattak amikor lelocsolták őket. Hmmm..az érett 10-11-12.-es diákok. 
Ekkor valaki hátulról megbökte a vállam. Megperdültem a tengelyem körül és szembe találtam magam Zayn-nel.
-Akkor áll a holnapi pizzázás?-vigyorodott el.
-Ööööö..aha. Oké.
-Hm. Na azért-nevetett.-Tényleg mész a mai táncpróbára?
-Lehet.-böktem ki.
-Akkor lehet elmegyünk és megnézünk.
-Ne!-mondtam,mire Zayn kérdőn nézett rám.-Akarom mondani...nem hiszem,hogy elmegyek.
-Mert?-vonta fel a szemöldökét.
-Dolgom van.
-Óóóóóóó. Értem.-röhögött,majd olyan haver stílusba beleboxolt a vállamba majd elment. Oké.
Becsöngettek az órára. Megindultam a folyosó felé. Beléptem, majd a termünk-hez mentem. De be volt zárva. Ez különös volt. És a folyosón egy diák sem volt. Nem tudtam mit csináljak.
-Csak nincs valami baj?-kérdezte valaki a hátam mögül. Félve megfordultam majd Harry állt előttem.
-Ezt miért csináltad?-tettem csípőre a kezem. 
-Beszélnünk kell.-mondta titokzatosan. Lassan kezdek félni tőle. De most komolyan.
-Hallgatlak.
-Miért mondtál nekem nemet?-kérdezte,mire felröhögtem.
-Még mindig ez a téma?
-Igen. Na..nem hallottam választ.
-Én meg nem hallottam normális kérdést.
-Röhejes vagy.-förmedt rám.
-Igen?! Ha röhejes vagyok akkor minek akarsz velem beszélni?! Na..ennek a beszélgetésnek se eleje, se vége sincs. Elmondanád,hogy hol vannak a többiek?
-Tornaterem..
-Kösz.-mondtam majd elhúztam a csíkot. Hogy lehet valaki ennyire bunkó? Én vagyok a röhejes? Ő 2 teljes napig nem szólt hozzám csak azért mert érthető (!) okból nemet mondtam neki. Ez a röhejes és a gyerekes. Nem az amit én csinálok. Pff.
A tornaterembe lépve az osztálytársaim kérdőn néztek rám.
-Miért vagytok itt?-kérdeztem.
-Harry azt mondta meglepi vár ránk a tornateremben. Majd amikor bejöttünk bezárt minket. És nem mertünk vitatkozni,mert félünk tőle.-mondta az egyik fiú osztálytársam. 
-Ez kész.-csapkodtam.-Na gyertek a terembe.
Kiara-val szemkontaktussal beszélgettük afféle "-Mit mondott? -Majd szünetbe elmondom!" módban. 
Szünetben persze mindent megtárgyaltunk és Kiara szerint is nekem van igazam. Köszönöm.
Utolsó óra után egyedül indultam haza. A gondolataimmal elindultam a levelekkel borított utcán. Igen, most már mondhatjuk,hogy ősz van. Hurrá!
Otthon megcsináltam a leckéket és tanultam holnapra. Ösz-visz 3 órát..nem sok. 
A táncpróbához felvettem egy fekete trikót és a hip-hop gatyámat amit annyira nagyon szeretek. 
Ekkor csöngettek. Lementem majd kinyitottam az ajtót és Luke állt előttem fehér pólóban és fekete bőrdzsekiben. Wow! 
-Heló.-mosolyogtam.-Gyere be.
-Köszi.-lépett be.-Szép lakás.
-Kösz.-nevettem fel.-Egy pillanat és indulhatunk csak...na mindegy, mindjárt jövök.
Felszaladtam a lépcsőn majd a szobámba mentem. Elővettem egy hajgumit,egy dezodort, a telefonomat és zsepit,majd a kézitáskámba raktam őket. Felkaptam az edzőtáskámat és visszamentem Luke-hoz.
-Itt vagyok.-mondtam.
-Oké.-mosolygott majd bezártam a házat és elindultunk.
-Hű, ez a te kocsid?-lepődtem meg.
-Aha.-mondta,majd beszálltunk a piros Porse-ba (!!).
Luke nagyon biztonságosan vezet. Ez tetszik :D
Elmentünk a suliig,majd ott kiszálltunk. A sulit megkerültük és kb. egy 50 négyzetméter helyiségbe léptünk be. Ez volt a kis terem. Az üvegfalon át (ami igazából a másik teremből egy tükör volt) pontosan és tisztán látszott,hogy mi folyik ott. A táncosok éppen melegítettek. 
-Hát ez lenne az.-mondta Luke. 
-Hú, köszi szépen.
-Nincs mit. Na megyek.-köszönt el.-Visszajöjjek érted?
-Nem kell köszi,majd hazasétálok.
-Oké. Akkor szia.-intett.
-Szia. És még egyszer köszi.-mondtam mire Luke kacsintott és elment. 
Hát akkor kezdődjön a táncóra. 5 percen belül el is kezdődött. Elkezdtük a koreográfiát,ami tényleg eszméletlen volt. Nagyon élveztem. Hasonló volt az óra: 
 
Óra után egyedül sétáltam haza.
-HÉ KISLÁNY.-ordította valaki mögülem. Megperdültem a tengelyem körül...majd...nagyon megijedtem.


1 megjegyzés: