2014. augusztus 27., szerda

#Number 1

Meghoztam az első részt. Próbáltam izgalmas részt írni. Remélem tetszeni fog:) akkor jó olvasást:D
P.x



A napom átlagosan telt az ebédszünetig ...aztán ...valahogy minden más lett..
Akkor kezdem az elején.
Reggel olyan "nem akarok suliba menni,főleg nem egy újba" érzéssel keltem. Elkészültem és spuriztam a suliba.
Mit mondhatnék? Az összes lány szép sminkkel,divatos ruhákban lépkedett fel a lépcsőn. Hm..oké. De itt még a fiúkról semmit sem sejtettem.
Lement 4 óránk. És következett az ebédszünet...bah!
Siettem ki az udvarra amikor elestem és az összes könyvem leesett a lépcső elé.
-A francba!-mondtam.
Ekkor idesiettet egy göndörke, csodálatosan szép zöld szemű fiú.
-Ó, várj segítek.
-Öhm..-hebegtem.-Kö-köszi.
-Rose ugye?-mosolygott elképesztő szépen.
-Honnan tudod a nevemet?
-Láttam a jelentkezési lapodat.
-Mivan? Úristen.-kaptam a kezemet a szám elé.
-Ne aggódj...csak pár sorba olvastam bele.-nevetett fel.
-De miért?
-Az igazgató a nevelőapám.-mosolygott.
-Tényleg?-kerekedett el a szemem.
-Igen..ja...de hülye vagyok, Harry Styles.
-Öhm..oké..köszi..a...izé..a segítséget..de én most....szia.-fordultam meg.
Hogy? Hogy lehet,hogy mindig a jó pasiknál égek? Hm? És miért? Miért mindig én? Istenem.
A szekrényemhez baktattam éppen amikor beleütköztem valakibe.
-Bocs,csak...-motyogtam.
-Áh szia.-mosolygott a borostás fekete hajú srác.-Zayn vagyok. Harry haverja.
-Styles?-kérdeztem hirtelen,mire Zayn..vagy ki...felröhögött.
-Igen. Harry Styles. Viszont és Malik vagyok. Te pedig Adams.
-Öhm..ja.
-Segítsek?-kérdezte.
-Miben?
-Bepakolni. A szekrényedbe.-mondta,mire akaratlanul is elmosolyodtam.-Azta, gyönyörű a mosolyod.
-Köszönöm,de...nem kell segíteni. Boldogulok.-mondtam és elkezdtem tekergetni a zárat. Ott szerencsétlenkedtem előtte. De sehogy se nyílt az a hülye sulibox. Ekkor Zayn beleütött egyet és kinyílt a szekrényem.
-Wow..ööö..köszi..asszem'.
-Hm..nincs mit. Majd még ütközünk.-kacsintott majd elment.
Hu..hát. Ez nem volt olyan nagy égés. De azért...haverok..vagy mik..úgysem leszünk. Mindegy. Nincs szükségem barátokra, azt hiszem.
Bepakoltam a szekrényembe és megindultam a büfé felé. A büfé sorában össze vissza lököttek. Ekkor megindult felém egy szőkés barna srác.
-Gyere.-ragadta meg a karom és húzott magával,majd beengedett maga elé.
-Öhm..köszi,de nem kellett volna.
-Ugyan már,ilyen szép lánynak?-mosolygott.
-Öööööö..köszi.-mosolyogtam vissza.
-Amúgy...mit kérsz? Meghívlak.
-Jaj..neeem. Nem kell,tényleg. Köszi,de nem.-ellenkeztem.
-De..igen. Szóval..egy jegeskávé jó lesz?-nézett mélyen a szemembe.
-Igen,köszi.-hajtottam le a fejem.
Megvette nekem a kávét...ööö..hogy is hívják?
-Hogy is hívnak?-kérdeztem.
-Luke. Luke Hemmings.-kacsintott.-Te meg Rose Adams.
-Itt a fiúk miért tudják a nevemet?-sütöttem le a szememet.
-Itt a 10.-es fiúk mindig tudják a 9.-es lányok nevét.-nevetett fel.
-Akkor Harry és Zayn is 10.-es.-mondtam alig hallhatóan.
-Igen...osztálytársak vagyunk...sajnos.
-Mi? Miért?
-Ők azok a "bevágodunk a csajoknál,aztán bunkózunk velük" félék.-nézett rám.
-De hisz velem olyan rendesek voltak...
-Igen. De én csak figyelmeztettelek. Én tudod kivel vagyok jóba?-kérdezte mosolyogva és pedig kérdőn néztem rá.-Drew Seeley. 12.-es. Ha akarod barátkozz össze vele. Nagyon rendes srác.
-Hát...nemtom'. A 12.-esek meg én..hm..elég gáz lenne.-mondtam.
-Jaj már.-legyintett.-Ilyen gyönyörű lánynak mindenkivel jóban kell lennie.
Én csak lehajtott, égő vörös fejjel mosolyogtam.
-Viszont mennem kell. Mindjárt órám lesz.-mondta.-Majd még találkozunk. Szia.
Húha. Ez a srác. Azta. Jó fej. És...nem csúnya. Wow.
A termünk felé mentem amikor valaki az ajtóban állt és nem tudtam bemenni tőle. És kb. 2-szer akkora volt mint én,úgyhogy nem szóltam semmit. Ekkor megfordult és lenézett rám:
-Rose ugye?-mondta.
-I-igen.-hebegtem zavartan.
-Drew Seeley.-nyújtotta a kezét,mire én gyengéden megfogtam és aprót ráztam rajta.
-Luke...mesélt rólad.
-Ó, reméltem,hogy megemlít.
-Mi? Miért?-értetlenkedtem.
-Szeretek szép lányokkal jóban lenni.-mondta,mire elmosolyodtam.-Ja és gyönyörű a mosolyod.
-Öhm...izéé.köszi. De..beengedsz? Elő kéne készülnöm az órára.
-Ja..persze. Tessék.-állt félre és a karjával mutatta az utat.
-Köszönöm.
-Majd talizunk. Szia tündérlány.-intett majd elment.
Tündérlány? A 12.-eseknél ez a divat? Mindegy.
Lement a maradék 3 óránk. A tanárok...öhm..hogy is mondjam..jó..nem bírom őket.
Éppen a sík egyenes utcán sétáltam hazafelé.
-ROSE!-ordította valaki mögülem,majd visszafordultam.
-Öhm...hello.-köszöntem...Harrynek.
-Szia.-mosolygott és aprót simított a karomon,mire kirázott a hideg.
-Te itt? És miért?-kezdtem a kérdezősködést.
-Gondoltam hazakísérlek. Ugye nem baj?
-Nem. Dehogyis baj.-hajtottam le a fejem.
-És..milyen volt az első napod?
-Mondhatni jó.-mondtam a magam cincogós,vékony hangomon. Ezen Harry csak röhögött.
-Mi az?
-Aranyos vagy.
-Mi aranyos rajtam?-néztem végig magamon.
-Tudod Rose. Életemben nem láttam még ilyen lányt,mint amilyen te vagy.
-És ez jó?
-Hát...szerintem igen. És hogy mi aranyos benned? A hangod akár egy kisegéré. Olyan...aranyos. A mosolyod elbűvölően gyönyörű...és...te magad...csodálatos vagy.-mondta,mire én vadul kalapáló szívvel és égő vörös fejjel felnéztem az útról és a csodálatosan szép zöld szemébe néztem.
-Ahh..kö..-nyeltem egyet.-..szi.
Harry megint felnevetett. Szóval aranyos és csodálatos vagyok. Hát...komolyan ilyet még nem mondott nekem senki.
Harry hazakísért aztán elment. Fájó szívvel néztem utána. Úristen. Fájó szívvel néztem utána? Fájó szívvel néztem utána. Jézus. Ez különös. Ilyet még életemben nem mondtam. És..lehet,hogy furán hangzik,de...jó volt vele lenni. Na mindegy.
Otthon 3 óra tanulás után (juhééééé) felnéztem a facebookra...és meglepődtem. Akivel ma "szerencsém" volt..mind belejelölt. Harry,Zayn,Luke és Drew.
Éppen Luke-ot jelöltem vissza,amikor felvillant a chat ablak:
Zayn Malik: Szia!:))
Rose Adams: heló
Zayn Malik: első nap. túlélted pletykarovat? :D
Rose Adams: Miért vagyok pletykarovat? o.o
Zayn Malik: LOL. nem hallottad? 
Rose Adams: ?
Zayn Malik: Mindenki rólad csámcsok a suliban. Már az első nap. zsír vagy. (y)
Rose Adams: MICSODAA?? de miért?:o
Zayn Malik: a lányok észrevették,hogy Harry-vel, Luke-al, Drew-el és velem dumálgatsz.
Rose Adams: És ez miért baj?
Zayn Malik: GIGALOL. a lányok szerint mi jó pasik vagyunk. ugye vágod?
Rose Adams: ja...igen. értem.
Zayn Malik: :D
Rose Adams: akkor ne beszéljek veletek? vagy....
Zayn Malik: hülye vagy?????? életemben nem láttam még ilyen lányt,mint te.
Rose Adams: ?
Zayn Malik: tök jó fej vagy és laza. a mosolyodba szerelmes vagyok. elképesztő lány vagy ♥
Rose Adams: hu. köszi.
Zayn Malik: :DDD
Rose Adams: :)
Zayn Malik: izé...ráérsz pénteken?
Rose Adams: szerintem igen.
Zayn Malik: van kedved eljönni velem..bulizni?
Rose Adams: öööö..ne haragudj,de nem járok buliba. semmi ilyen piás,drogos,hangos helyre. jobban szeretem a csendet.
Zayn Malik: Akkor...megeszünk egy hambit?
Rose Adams: pizzát;)
Zayn Malik: legyen :D akkor ha 6-ra érted megyek..az úgy jó?
Rose Adams: igen:)
Zayn Malik: kirááály:D holnap ütközünk a suliba. szia királylány:D
-Zayn Malik kilépett-

RANDIZNI FOGOK!!!! Valaki kapjon el. Ááá, az ágy megtette.
Boldogan..és tényleg nagyon boldogan aludtam el.

2 megjegyzés: